Педагогічна рада

05.Гру.2020
Педагогічна рада

     30 листопада 2020 року в ЖДНЗ №40 відбулася педагогічна рада на тему: “ Формування у дітей дошкільного віку національно – патріотичних почуттів на основі народознавчого аспекту та використання дитячої книжки як засобу збагачення дитячого досвіду”.

     Одним із питань, яке розглядалося на педагогічній раді – це   запровадження новітніх форм, втілення оригінальних ідей, методик  в систему роботи з дитячою книжкою.

     Книга вчить спостерігати, мислити, збагачує почуття дитини, сприяє формуванню її характеру, закладає фундамент майбутнього світогляду. Кращі твори художньої літератури допомагають формувати в дітей моральні риси майбутнього громадянина. Слухаючи оповідання, дитина живе життям героїв, стає учасником подій, співчуває позитивному героєві, засуджує зло. Літературні твори допомагають виробити відповідне ставлення до явищ довкілля, вчинків людей. Художнє слово допомагає зрозуміти красу звучної рідної мови, воно вчить дитину естетичному сприйняттю навколишнього й одночасно формує його етичні (моральні) уявлення. 

    Досить цікаво та змістовно під час педагогічної ради  відбулася виставка книжок – саморобок, виготовлених дітьми,  педагогами та батьками. Для посилення інтересу дошкільників до книжки та одночасного розвитку їх художньо – естетичних здібностей вихователі закладу спільно з дітьми створили бібліотечку книжок – саморобок. Щоб надати  сторінкам естетичного вигляду, діти оздоблюють їх аплікацією, малюнками, композиціями. У цих книжечках діти записують з дорослими  оповідання та казки, які вигадують самостійно. Простір для фантазії  – необмежений.  Тематика книжок – саморобок пов’язана з родинними звичаями та традиціями, із порами року, сюжетами казок, домашніми улюбленцями, рослинами. Кожна новостворена книжка дарує дітям радість від досягнутого успішного результату, дає поштовх до пошуку нових засобів збагачення її змістового наповнення, удосконалення оформлення . Працюючи над створенням книжок, докладаючи максимум зусиль та старань, дошкільники починають усвідомлювати, як важливо берегти книжки , стежити за їх станом, «лікувати» за необхідності. Для того, щоб поєднати зусилля дошкільного закладу й родин щодо виховання в дітях потенційних читачів, педагоги розробили поради для батьків щодо залучення дітей до читання й формування читацьких смаків.

Галерея зображень