Освітній процес

10.Лют.2021

Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗДО №40 на 2021  н.р.    Відповідно до частини шостої статті 59 Закону України “Про освіту, постанови  Кабінету Міністрів України “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” від 21 серпня 2019 р. № 800,  рішення педагогічної ради  ЗДО №40 “ Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників”  протокол № 3 … Продовжити читання “Орієнтовний план підвищення кваліфікації”

Детальніше
25.Вер.2020

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ “УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ”. Автор Олександра Білан. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України  (лист Міністерства освіти і науки України від 23.05.2017 №1/11-4988)     Мета освітньої програми – реалізація комплексу розвивальних, виховних, навчальних функцій та змістовних напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6(7) років із поступовим ускладненням змістовної … Продовжити читання “КОМПЛЕКСНА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА”

Детальніше
25.Вер.2020

 “ДОШКІЛЬНЯТАМ – ОСВІТА  ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ”. Автори: Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун. Програму схвалено для використання (лист «Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 12.-2.2019, No 22-1/12-Г-46).   «Казкова фізкультура» Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку Єфименко М.М.  Комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки … Продовжити читання “ПАРЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ”

Детальніше
25.Вер.2020

    Розподіл занять на тиждень в організованих видах діяльності укладається за змістовними освітніми лініями відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності». Кількість занять інваріантної складової повністю відповідає вимогам наказу.    Види діяльності плануються за освітніми … Продовжити читання “Види дитячої  діяльності”

Детальніше
25.Вер.2020

    Набуття різних видів компетенцій дитиною дошкільного віку відбувається в різних видах діяльності (ігровій ― провідній для дітей дошкільного віку; руховій; природничій; предметній; образотворчій, музичній, театральній, літературній; сенсорно-пізнавальній і математичній; мовленнєвій; соціокультурній та інших) і вимагає практичного засвоєння дитиною системи елементарних (доступних) знань про себе та довкілля, моральних цінностей, уміння доречно застосовувати набуту інформацію. … Продовжити читання “Форми організації освітнього процесу”

Детальніше