Консультація – інформація “Як організувати дистанційне навчання: на яких ресурсах організувати”.

24.Кві.2020
Консультація – інформація “Як організувати дистанційне навчання: на яких ресурсах організувати”.

Карантин — не криза, а виклик для закладу освіти. Такі періоди дають нам змогу відкрити нові можливості для організації навчання, розвитку медіаграмотності усіх учасників освітнього процесу. Учні швидко адаптуються, адже онлайн-середовище для них звичне. А вчителів потрібно зорієнтувати, насамперед, які інтернет-ресурси можуть стати платформою для дистанційного навчання

Дистанційне навчання — можливість навчатися та навчати віддалено від закладу освіти. Воно може бути рятівним кругом під час тривалого карантину. Організувати дистанційне навчання не складно. Для цього учням, і вчителям потрібно мати:

Щоб організувати дистанційне навчання та консультувати щодо ресурсів, на яких його організовуватимете, можна призначити у закладі відповідального.

Вибрати один ресурс для дистанційного навчання — обмежити можливості учасників дистанційного навчання. Тож у ході роботи ресурси можна змінювати, доповнювати один одним. Пропонуємо добірку найзручніших.

1. Сайт закладу освіти

Створіть на сайті закладу освіти розділ «Дистанційне навчання» зі сторінками для навчальних предметів. На сторінці кожного виду дитячої діяльності , або освітньої лінії розміщуйте навчальні матеріали е-занять, тести, завдання та вправи, посилання на відкриті інтернет-ресурси.

На сторінці закладу у соціальних мережах можна розмістити посилання на сайт і наголосити, що у визначений період освітній процес заклад здійснює за розділом «Дистанційне навчання».

2. Viber, Facebook

Viber — дуже популярний ресурс для спілкування. Під час карантину він може вас неабияк виручити. Кожен вихователь  може створити групу, наприклад, «Молодша – А». Можна об’єднати паралельні групи— на розсуд педагога. Це буде зручно і педагогам, і батькам, бо не буде  плутанини. Можна також створити загальну організаційну групу. Додати до неї педагогів та батьків дітей вихованців й повідомляти важливу інформацію щодо тривалості карантину, нових ресурсів для дистанційного навчання тощо.

Окрім Viber, аналогічно можна організувати роботу у WhatsApp, Telegram.

Якщо більшість дітей є у Facebook, можна у цій соцмережі створити закриту групу. Переваги її в тому, що вихователі зможуть проводити онлайн-трансляції. А на сторінці закладу освіти можна інформувати про оновлення матеріалів е-занять на інших ресурсах, зокрема на сайті.

3. Google Classroom

У цьому сервісі можна:

  • створювати навчальні курси, завдання;
  • ділитися навчальними матеріалами;
  • перевіряти рівень засвоєння знань і відслідковувати прогрес успішності кожного вихованця.

Google Classroom дає змогу проводити онлайн-консультації, додавати до завдань чи завдань відео, зображення. Кожен може переглядати завдання, залишати коментарі та ставити запитання.

Для роботи потрібно мати обліковий запис Google. Усі матеріали зберігаються на Google Диску, також приходять сповіщення на пошту Gmail.

Щоб працювати у сервісі, усім педагогам потрібно мати обліковий запис Google.

4. Інші можливості

Ресурсів для дистанційного навчання багато. Кожен педагог ДНЗ  може продумати, як він працюватиме з групою, щоб освітній процес був технічно зручним та результативним.

Зорієнтуйте педагогів, які ще є варіанти навчати дистанційно:

  • відеоконференції з дітьми та батьками по Skype, GoogleTalk;
  • персональний блог вихователя на сайті чи у соцмережі, де він розміщуватиме навчальні матеріали для дітей;
  • електронна пошта — індивідуальні консультації, майстер – класи, практична робота з різних розділів програми, надсилання завдань.

Час експериментувати!  Бажаю успіхів!

Галерея зображень