
Шановні батьки! Повідомляємо, під що час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації “Ла Страда”- Україна” Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4.тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосується насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах; проблем із психологічним здоров’ям дітей, ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті, тощо.
Завдячуючи підтримці МОН України ( лист від 22.04.2020№1/11-2912) Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії , діяльність якої забезпечує Громадська організація “Ла Страда”- Україна”. Наразі Національна дитяча гаряча лінія, надає консультації в телефонному та онлайн – режимах в будні з 12.00 до 20.00 короткий номер 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).
Звертатись у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії!!!